http://photos1.blogger.com/x/blogger/963/2498/320/397465/Dimtuss.jpg Fragment ur mitt liv: Förkylningen

01 June 2006

Förkylningen


Är sjuk. Förkyld. kul kul. När man skulle göra så mycket. Feber; härligt! Gå till havet, vara ute i solen, spela järnet, lira med vänner, men nej då, här skall det förkyldas i massor. Den förpestade tröttheten som lindar sig om en som en sunkig filt. SUCK.

Jag tror jag vet hur jag skall göra...med livet i höst: ta ett lån, jobba som fan på att ta körkort, ta körkort, gå färdigt folkan, jobba arslet av mig ett år, låna mer och sedan plugga. Och plugga ännu mer. Kanske. Antagligen. Men dessförinnan måste jag hinna resa med min vän. Vänner?
Vem vet, inte jag

1 Comments:

Blogger Frida T said...

Förkyld? ah, jag ser. Jag med, och imorgon ska jag till körskolan igen... och jag KAN inte vara sjuk då.
Läget på det soliga gotland? JAg läste i veckorevyn om nån "Guide till sveriges Ibiza" ja, gotland alltså. de gav mig en lista över saker man INTE ska säga till gotlänningar. En var "Vad gör ni egentligen på vintern?" Och förklaringen till varför man inte ska säga det är" Endel väljer att bo på gotland året om, ingen ide att ifrågasätta det".
Gutekällaren är för övrigt visbys uteställe nummer ett(Jag antar att de menar inneställe)men vill du träffa kändisar ska du gå till Burmeister. hehe

kramar

June 06, 2006  

Post a Comment

<< Home