http://photos1.blogger.com/x/blogger/963/2498/320/397465/Dimtuss.jpg Fragment ur mitt liv

27 March 2006

Genusföreläsning

Suck. Jag skulle öva med Moa, men icke. Moa blev plötsligt väldigt intresserad av att gå på den dumma föreläsningen, så I have to be on my own. I stället sitter jag här framför en dum data. Borde öva själv, men det går inte, jag har för mycket att göra.
Lillsyrran följde med i dag. Har parkerat henne framför en data.

Så, nu har man fått ett betalt uppdrag på fredag, jag skall sjunga på en begravning. Pengar. Pengar kan man inte få för mycket av, och det är det ingen risk att jag får, mycket pengar alltså. Eftersom att vi far till england på lördag så behöver jag vartenda öre jag kan få.
Nu kanske man får energi att göra något vettigt.
Måste gå till banken och sätta in pengar, måste hämta noter till begravningen; jag har hört om en stad och God natt siv gutt.
Suck

0 Comments:

Post a Comment

<< Home