http://photos1.blogger.com/x/blogger/963/2498/320/397465/Dimtuss.jpg Fragment ur mitt liv: tjohoo. en evighet och sedan tillbaks

01 August 2008

tjohoo. en evighet och sedan tillbaks

Efter en evighet skriver jag ett litet fåningt inlägg. Värmebölja på ön. repar teater i st a karins ruin sedan i måndags. Duvskit, överallt. kanske utvecklar jag en fobi för duvor efter detta vem vet? man är svettig och skitig och aptrött och helt slut i kroppen och på superbra humör efter en dag i ruinen. Efter en dag i dödens väntrum. In exspectatione mortis. 9-17 är slitit men det är det minst sagt värt. genrep i kväll. premiär på söndag. medeltidsveckan har ju redan klämt fram sin svettiga kropp och hänger vid porten. sommaren har gått så fort att jag nästan får klådande utslag när jag tänker på det!
efter närmare 10 flyttar under ett års tid så har jag inte haft ett dugg lust att fylla på bloggen. snart flyttar man tillbaks in till visby efter sommarens utjagning på landet. kanske blir det av att skriva mer då?

Ja, så har man förresten blivit moster till på köpet!!!
Och jag ställer mig den eviga frågan: vart fan i helvete tar tiden vägen?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home