http://photos1.blogger.com/x/blogger/963/2498/320/397465/Dimtuss.jpg Fragment ur mitt liv: I väntans stund

16 February 2007

I väntans stund

Väntar på att min älskling skall prata färdigt i telefon. Är mätt. Jättemätt, som vanligt på den här skolan. I kväll skall vi till stan, dvs visby, jag och min prins, min lillsyrra är med på en konsert, typ slutkonsert á la sex projektveckors musikverksamhet. Hon skall sjunga några sololåtar. Är väldigt glad att jonathan följer med! Känns underbart.
I morgon skall vi, förmodligen, till visby igen, med min ´"utanförskolankompis" (finns dem?) och hennes kille med tillbehör. De skall bowla, vi skall dricka öl. Och öl. Och öl. Och jag blir snart galen för att jag inte har några pengar; varför jag måste leva på min stackars prins pengar, känns jobbigt att han skall behöva betala allt! Jag vill vara rik!!!!! men mina pengar kommmer inte förrns den 25e. Aaah, galen!

Och galen kommer jag att bli på lovet när jag måste vara utan Jonathan en hel vecka!

Och de stora planerna fortsätter att smidas i våra tankar:) : En förestående frihet, eller kommande heltids-slit?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home